31 maja 2013

Kolorowy makijaż oczu ;)

Dziś przedstawiam Wam drugą moją klientkę, która również uwielbia kolory - Paulinę. Paulina ma morski kolor oczu. W zależności jaki kolor ubrania ma na sobie lub jakie barwy królują na jej powiekach - taki też staje się jej kolor oczu. Są albo niebieskie albo zielone ;)
Makijaż:
Górną powiekę pomalowałam w odcieniach zieleni, zaczynając od morskiego koloru, który wtapiał się w chłodną zieleń, po czym połączył się z trawiastą zielenią, by w samym kąciku wewnętrznym pojawiła się delikatna żółć. Zagłębienie powieki podkreśliłam odcieniami brązu. Natomiast dolną powiekę zaakcentowałam niebieskim cieniem, a tuż pod nim roztarłam fiolet. A oto efekt. W tym makijażu oczy Pauliny zrobiły się przecudnie zielone :)


Tagi: 7 Niebo, Oferta tygodnia, Analiza kolorystyczna, makijaż Rybnik, Metamorfozy Rybnik, Atrakcyjne pakiety Rybnik, Kurs wizażu Rybnik, Kosmetyka estetyczna Rybnik, 7 Niebo - opinie klientek, 7 Niebo - Portfolio / Galeria makijaży , Wizażystka Rybnik, Makijaż ślubny Rybnik, peeling kawitacyjny Rybnik

1 komentarz:

  1. Prześliczny , kolorowy makijaż , który pasuje idealnie do modelki :) :)

    ps. Nie mam Basiu funpage , ale pomyślę, może założę :)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń