19 września 2013

Targi Ślubne 2013 - Rezydencja pod Wiatrakiem / Rybnik cz.1

Foto Video Arek
Dawno nic nie wrzucałam na bloga ;) Zatem dziś mała fotorelacja z Targów Ślubnych, na których miałam przyjemność być jednym z wystawców ;) Targi Ślubne odbyły się 15 września w Rezydencji pod Wiatrakiem. Podczas nich odbył się pokaz bielizny Dessous oraz pokaz sukien ślubnych Andrea >>.



Foto Video Arek
Wraz z salonem fryzjerskim Color >> z Wodzisławia Śląskiego przygotowaliśmy na wybieg 6 pięknych modelek: trzy na pokaz bielizny i trzy na pokaz sukien ślubnych Andrea.
 Dziś przedstawię Wam część makijaży, a do kilku dni wrzucę drugą część zdjęć ;)


A więc zaczynamy :)

 Pierwsza modelka to Justyna Jakubowska.
Makijaż wykonałam w odcieniach brązów, a dolną powiekę zaakcentowano niebieskim cieniem.


Druga modelka to Żaneta Smolarek.
Żanetę malowałam na pokaz bielizny i tutaj wykonałam koci makijaż oczu ;)


Trzecia modelka to Paulina Krzewicka.
Gdy zobaczyłam oczy Pauliny, nie mogłam uwierzyć w to, że mogą być tak naturalnie mocno zielone, a więc grzechem byłoby nie "zaszaleć" z kolorami fioletu i fuksji ;)





CDN ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz