09 marca 2015

meLADY - nowy magazyn dla kobiet z wartościami, pasją i klasą

Dla tych, którzy nie korzystają z Facebook :)

Marzenia się spełniają, a prośby Pan Bóg czasem spełnia błyskawicznie :)
Jakiś czas temu mój mąż przyniósł mi gazetę. Przeglądałam ją i otwarła mi się strona, na której jedna z wizażystek pisała artykuły dla gazety. Rozmarzyłam się i westchnęłam sobie po cichu:
"Panie Boże jakże bym chciała mieć taki swój "kącik" w gazecie, pisać artykuły, dzielić się swoją pasją z innymi" (...)
Nie minęła nawet minuta jak zadzwonił telefon, a w słuchawce usłyszałam miły głos Eweliny Heine (redaktor naczelnej) z propozycją współpracy z nową ogólnopolską gazetą meLady. Możecie sobie wyobrazić moje emocje  :D
SZEF z GÓRY DOBRY jest !!!  :)
 

Teraz mam przyjemność podzielić się z Wami moim pierwszym artykułem dla tej wyjątkowej gazety, która od dziś jest dostępna w sprzedaży w sieci Empik, RUCH, Kolporter, HDS itp. w całej Polsce. Koszt dwumiesięcznika to zaledwie 7,70zł (140 stron wartościowych i cennych artykułów). A w moim "kąciku" dowiecie się m.in jak wykonać makijaż krok po kroku, który widzicie poniżej  :)

Chciałam podziękować również moim pięknym i dzielnym modelkom: Aleksandra Serafin i Angelina Zbyl - w szczególności Angelinie, która przyjechała do mnie tuż przed porodem malować się i "focić" na potrzeby artykułu, a dziś dowiedziałam się, że przyszło jej maleństwo na świat :)  Angelina GRATULACJE dla Ciebie i męża :)



3 komentarze: