23 kwietnia 2015

Makijaż ślubny RYbnik - wianek zamiast welonu?

Dziś przedstawiam Wam moją kolejną piękną modelkę - Dorotę w roli Panny Młodej ;)

Dorota reprezentuje chłodny typ kolorystyczny. Pięknie wygląda w otoczeniu barw chłodnego fioletu - zatem kolorem przewodnim podczas uroczystości weselnych zostal właśnie FIOLET.
Zamiast welonu zaproponowałam modelce wianek, który został zrobiony z tych samych kwiatów co bukiet ślubny. Makijaż oczu to połączenie bieli z fioletem, jednakże, aby oczy modelki nie były zbyt "mdłe" roztarłam wzdłuż załamania powieki i na dolnej powiece szary odcień grafitowy. Górną linię rzęs podkreśliłam czarnym eyelinerem, który roztarłam również odcieniem grafitowym, dzięki temu tęczówki oczu i spojrzenie Panny Młodej nabrało wyrazistości i charakteru:)

Makijaż: Barbara Leskiw
Foto: Barbara Leskiw




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz