10 lipca 2015

Makijaż brązujący - idealny na LATO :)

Dawno, dawno mnie tu nie było, a to z powodu nawału pracy - sezon ślubny w pełni prócz tego egzamin czeladniczy, który szczęśliwie zdałam i w końcu posiadam TYTUŁ ZAWODOWY WIZAŻYSTA / STYLISTA ;) Czy wiecie, że żadna szkoła i kursy nie dają tytułu zawodowego? Zdobywa się ważne umiejętności i przygotowanie do wykonywania tego zawodu, ale tytuł zawodowy ma się tylko i wyłącznie po zdaniu państwowego egzaminu czeladniczego? I właśnie do takiego egzaminu po 4 latach udokumentowanej pracy w zawodzie przystąpiłam :)  Mój kolejny krok (już za 2 lata) przystąpienie do egzaminu mistrzowskiego (można przystąpić po 6 latach udokumentowanej pracy w zawodzie wizażysta/ stylista), a więc jeszcze trochę pracy przede mną :) Znając życie szybko zleci :)

Tymczasem dziś delikatny makijaż brązujący, który wykonałam za pomocą aż dwóch kosmetyków ;)
Brązera i pudru z rozświetlającymi drobinkami firmy Karaja :)

Wizaż: Barbara Leskiw
Foto: Andrzej Leskiw


Użyte kosmetyki do twarzy i oczu:


1) Mineral Gold & Bronze N 60 - Karaja
2) Plaisir N 2 - puder z rozświetlającymi drobinkami - Karaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz