17 listopada 2015

Wizażystka Wałbrzych - Wizaż Wałbrzych




Wizaż i stylizacja w Wałbrzychu.

Większość z Was wie, że bardzo często bywam w Wałbrzychu, bo i mąż pochodzi z tego regionu i cała rodzina ze strony mamy no  i oczywiście sama tam mieszkałam przez kilka lat (ukończyłam Medyczne Studium Zawodowe oraz rozpoczęłam swoją pierwszą pracę jako pielęgniarka właśnie w Wałbrzychu w szpitalu na Batorego).



Później powróciliśmy do mojego miasta tj. do Rybnika gdzie się urodziłam oraz wychowałam i zaczęłam pomału "przekwalifikowywać" się z pielęgniarki na wizażystkę i tak zaczęła się moja kolorowa przygoda z wizażem, która trwa po dzisiejszy dzień.


Czy zamierzamy wrócić do Wałbrzycha?
Z pewnością się tęskni za krajobrazami, brakuje dobrych znajomości i ............ świeżego powietrza !!!
Chcielibyśmy bardzo - czas jednak pokaże czy i kiedy uda nam się zrealizować nasze plany dotyczące powrotu ;)


Bardzo często pytacie mnie czy jest szansa, aby podziałać w Wałbrzychu skoro i tak tam bywam.
A więc informuję, że od TERAZ już jest taka możliwość. Oczywiście na makijaże nie dojeżdżam zbyt duża odległość, koszta itd, ale mam ofertę dla grup zorganizowanych (minimum 4 osoby).
Jaką? Zapraszam na moją stronę:
Wizażystka Wałbrzych >>



Tagi: wizażystka Wałbrzych, wizaż Wałbrzych, lekcja makijażu Wałbrzych, analiza kolorystyczna Wałbrzych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz