18 marca 2022

Terapia indywidualna, par i małżeństw w nurcie TSR

W pracy jako wizażystka niejednokrotnie byłam świadkiem przemian wielu kobiet. Niektóre klientki przychodziły, by odmienić swój wizerunek po doświadczeniu zdrady, inne zaczynały wszystko od nowa, po uwolnieniu się od oprawcy przemocy ... Wraz ze zmianą wewnętrzną dokonywała się zmiana na zewnątrz, którą miałam przyjemność obserwować i cieszę się, że w tych zmianach miałam swój mały udział ...

Wizażystka / psycholog - tak wyglądały ostatnie lata mojej pracy i między innymi to jeden z kilku powodów, dla których przekwalifikowałam się.

Zostałam familiologiem - specjalistą ds. małżeństw i rodzin (specjalność: poradnictwo małżeńskie i rodzinne) i terapeutką TSR, która pracuje pod stałą superwizją.
Prowadzę terapię indywidualną oraz par i małżeństw. W gabinecie stacjonarnym oraz terapie online.

Dostrzegam, że siła, mądrość, wytrwałość i niezależność połączona z kobiecością, życzliwością, roztropnością i pogodą ducha czyni kobietę WYJĄTKOWĄ i tą WYJĄTKOWOŚĆ pomagam odkrywać wraz z innymi zasobami, mocnymi stronami itp. Przeszłość wraz z klientami traktujemy jak kopalnię, z której wydobywamy cenne surowce rozwiązań, a nie jak hałdę problemów ...

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nurcie terapeutycznym TSR, w którym pracuję - serdecznie zapraszam do przeczytania krótkiego artykułu:
https://rozwoj-osobisty.com/terapia-skoncentrowana-na-rozwiazaniach-praca-czlowiekiem/

 

Zapraszam Cię do polubienia mojego nowego fanpage:  https://www.facebook.com/AkademiaMalzenstw

A jeśli potrzebujesz wsparcia psychologicznego, terapii czy zwykłej konsultacji do skorzystania z mojej oferty:  https://rozwoj-osobisty.com/jak-pomagamy/

 

Tagi: terapia małżeńska Katowice, terapia dzieci i młodzieży, terapia indywidualna, psychoterapia Katowice, familiolog Katowice, terapia par Katowice, terapia online, terapia TSR 

 

Terapia krótkoterminowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz